FAQ


Waarom kiezen voor een FM (Federico Mahora parfum van De GeurenTuin?

De parfums die wij verkopen zijn niet in de reguliere parfumerie verkrijgbaar. Frederico Mahora (FM) verkoopt zijn parfums uitsluitend via online businesspartners. Daardoor bieden wij parfums met dezelfde ingrediënten als in de reguliere parfumerie, maar dan goedkoper. Sterker nog, wat Federico Mahora parfums uniek maakt is dat ze minder water en alcohol gebruiken. Je krijgt daarmee een sterkere geursensatie. De geur blijft langer, voor een lagere prijs. Frederico Mahora biedt heerlijke, exclusieve geuren.

Is parfum van FM namaak of verdund?

Nee, parfums van Federico Mahora zeker zijn niet namaak of verdund want dat is strafbaar. FM Parfums doen beslist niet onder voor geuren van andere parfumfabrikanten. De geuren bevatten zelfs meer parfumolie waardoor ze minder snel vervliegen.

Het verschil zit in de verpakking, marketing, levering en de prijs. FM parfums hebben dezelfde geurconcentraten als parfums van bekende merken, maar FM maakt zijn eigen creaties. Doordat Federico Mahora geen reclame maakt, eenvoudige flesjes gebruikt, de parfums nummers geeft en samenwerkt met business partners, is het prijsverschil te verklaren met designer parfums.

Federico Mahora beschikt over verschillende parfumlijnen, waarbij de hoeveelheid geurconcentraat en de verpakking van elkaar verschillen.  


Geven jullie ook demo-avonden? 

Jazeker! Op deze manier kun je de producten zelf ruiken en ervaren. We hebben meer dan 200 parfumsamples, natuurlijk voorzien van de nodige achtergrondinformatie. Op dit moment is het mogelijk een demo-avond of -party te boeken. Bel of mail ons voor het maken van een afspraak.

Is het mogelijk de parfums te ruiken voordat ik een flesje van 15 of 50 ml koop?

Natuurlijk. Zo weet je zeker dat wat je koopt ook echt bij je past. Je kunt besluiten om enkele parfumsamples te bestellen of je kunt met een groep een afspraak inplannen voor een demomiddag of -avond.

Hoe kan ik betalen?

Betaling vindt bij bestelling via de website plaats via Mollie, Tikkie of per factuur. Na ontvangst van je betaling, word je bestelling gereed gemaakt. Bij een demo-avond, op een markt of afhalen van je bestelling kan betaald worden met behulp van Tikkie, Pin of contant. 

Hoe worden mijn producten verpakt bij verzending?

In het kader van milieubewust leven en het minder verspillen van verpakkingen, herbruiken wij onze ontvangen verzenddozen. Hierdoor kan het voorkomen dat je bestelling niet verpakt zit in een blanco bruin of witte doos, maar voorzien is van een printje. 

Kan ik een cadeaukaart bestellen?

Jazeker. Combineer de geldbedragen en wij maken hier een mooie cadeaukaart van. Heb je liever meerdere kaarten? Geef dat aan bij opmerkingen in de winkelwagen.

Wie of wat is De GeurenTuin?

Meer informatie over De GeurenTuin vind je op pagina Over De GeurenTuin

Hoe kan ik contact opnemen?

Contact opnemen kan via het contactformulier, het sturen van een mailtje (info@degeurentuin.nl) of bel/whatsapp ons op telefoonnummer +31683612572

Wat vinden eerdere klanten?

Deze kun je lezen bij Reviews of kijk op ons Google Profiel.


VOORWAARDEN BIJ DEELNAME WINACTIES

* Deelname kan alleen met een leeftijd van 18 jaar of ouder

* Het gewonnen product dient te worden opgehaald bij De GeurenTuin. Eventuele verzendkosten zijn voor rekening van de winnaar. Uitgezonderd zijn Shoptegoeden en kortingscodes; deze worden digitaal verzonden naar de winnaar.

* Wanneer de winnaar zich niet binnen een week na bekendmaking meldt of niet bereid is de verzendkosten te betalen, wordt er een nieuwe winnaar aangewezen.

* Bij kwijtraken van de post door het vervoerdersbedrijf heeft de winnaar geen recht op een nieuw product.

* De GeurenTuin is te allen tijde bevoegd de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen of de acties zonder opgaaf van reden stop te zetten.

* De GeurenTuin is bevoegd personen uit te sluiten van deelname bij vermoeden van onrechtmatige deelname of fraude.

* Het is niet mogelijk het gewonnen product om te ruilen voor een ander product of geldbedrag.

* Winacties mbt de nieuwsbrief, stoppen op het moment dat 20 nieuwe klanten zich hebben ingeschreven.