BLOG

Comfortzones

Misschien denk je nu: is dit wel een onderwerp voor een webwinkel in parfum, persoonlijke verzorging en interieurparfum? Dat heb ik mezelf ook even afgevraagd (eventjes maar). Maar al snel besloot ik van wel. Want in mijn blogs wil ik vooral iets van mezelf laten zien, van degene áchter de GeurenTuin. Die persoon die net als ieder ander last heeft van comfortzones en het soms doodeng vindt om daarbuiten te stappen.

Lees meer »

Assortiment

Een assortiment kiezen, hoe werkt dat nu? Waarom heb ik sommige producten wel op mijn website staan en anderen niet? Hoe wordt mijn assortiment uitgebreid? Nieuwsgierig naar dit alles? Lees dan vooral verder.

Lees meer »

Geurnoten en -families

In mijn vorige Blog beschreef ik hoe het pad van een hobby en een passie voor parfum uitgroeide naar de webwinkel die De GeurenTuin nu is. Die passie voor parfum zat er al vroeg in. Wat zeg ik? Passie voor parfum? Misschien kan ik beter zeggen, een passie voor geur, lekkere geurtjes, zoete geurtjes, bloemige geurtjes, frisse geurtjes, fruitige geurtjes, kruidige geurtjes en houtachtige geurtjes. Zelfs sommige poederige geurtjes vind ik lekker, zij het in mindere mate dan de andere soorten geurtjes. Als ik ze zo opsom begrijp je misschien al wel dat wanneer iemand een bepaalde geur ‘lekker’ vind, dit niks zegt over hoe die geur ruikt. Daarnaast verschillen de geurvoorkeuren per persoon en zoals mijn eigen verhaal al aangeeft, is het niet zo dat een persoon maar één bepaalde geurvoorkeur heeft.

Lees meer »

Hoe het begon

Op enig moment de afgelopen week keek ik terug naar het begin van De GeurenTuin. Ik stond op het punt een gesprek aan te gaan met de ‘coach’ van de SEO-cursus die ik de laatste twee weken gevolgd had. Ik verwachtte vragen in de trant van: Wat wil je bereiken de komende maanden? Waar sta je nu met jouw bedrijf? Dit waren precies de vragen die hij vervolgens stelde, maar daar wil ik het eigenlijk nu niet over hebben.

Lees meer »